středa 20. února 2013

Určitě zakupte 1. :-P

A takhle skončil můj nákup ve zdravé výživě :-)


1. Celozrnné žitné sušenky
Cena: 27 Kč
Balení obsahuje 6 sušenek (každá je zabalená zvlášť - to mi na nich nejvíce vyhovuje :-D)
Složení : Celozrnná žitná mouka 51%, pšeničná mouka, hnědý cukr, kypřidlo, vejce, rezistenční škrob, ovesné vločky, sůl,
Chuťově jsou moc dobré :-)

Chci se zeptat na Váš názor: u nás měli ještě Grahamové :-) Které jsou podle Vás lepší? A které jsou uplně nejlepší ?:-)

2. Jemné ovesné vločky s klíčky
Cena: 21 Kč
Balení: 500 g

No to nepotřebuje komentář ne ?:-))

3. Žitná celozrnná vřetena
Cena: 25 Kč
Balení: 400 g
Složení: BIO žitná mouka celozrnná, lepek

Špaldové neměli... (na ty jsem zvyklá :-D)

4. Špaldové vločky
Cena: 25 Kč
Balení: 250 g

Pro změnu :-))

Ještě mám zálusk na rýžové ♥ A v sobotu jedu do Prahy na větší nákup ♥

11 komentářů:

  1. Všechno mám,až na ty sušenky od Havlíčka, nějak jsem se k nim ještě nedostala:) Radši si vždycky splácám vlastní:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som dnes bola kupovať sójovú omáčku v zdravej výžive. mama doma robila tofu guláš, ktorý mám moc rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. U nás ve zdraví výživě :-) Máte to dražší ?:-))

      Vymazat
  4. Všude je to dražší. :D Já si teď vločky taky zamilovala, mizí rychlostí blesku. :) Jinak ta vřetena vidím poprvé. K čemu se to dává? A sušenky jsem neměla, takže netuším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně?:-) tak to mám štěstí :-)) To jsou normální těstoviny (jen ve tvaru vřeten :-))

      Vymazat
  5. Ty sušenky také plánuji koupit :) Jinak bavha až budeš vařit ty těstoviny, vaří se jinak než normální a strašně rychle změknou :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když vařila ty špaldový tak to trvalo právě dýl :-o To je v nich takový rozdíl ?:-)

      Vymazat
  6. Ty žitné sušenky jsem měla, ale přijdou mi lepší ty grahamové, jsou měkčí:)
    A špaldové vločky jsou super stejně jako ty těstoviny:):)
    A rýžové vločky doporučuji!:)

    OdpovědětVymazat