neděle 21. července 2013

Instagram, jídla a pár dalších fotek :-)

Ahoooj :-))

Takže včera jsem byla na Pilníkovom pozdním odpoledni ( Petr Pilát je kluk, který jezdí profesionálně Freestyle Motocros ) a byla to opravdu paráda, byli tam ještě 2 kluci z Itálie, 1 z Mexika a další 2 češi, pak tam byl jeden kluk co to všechno skákal na čtyřkolce (jop, byl to vážně frajer!) Kluci ukázali spoustu triků, některým se ani nedalo uvěřit.. 


Největším kouskem bylo, když si před sebe vzal chlapa a skočil s ním "salto".. To všichni skoro přestali dýchat.. :-D:-D

Pak tam byl taky Marpo a Ben Cristovao. Marpa jsem nikdy nijak neřešila, neposlouchala jsem ho... Ale Bena písničku Bomby jsem uplně nesnášela,ale naživo to bylo lepší.. :-) To se mi docela i líbila.. :-D

Yes!

No, ale závěrem dne bylo to, že mě chytla děsná migréna a já nebyla schopná skoro ani dojet domu... Pak jsem asi čtyřikrát zvracela a mohla jsem jen čekat až to odezní... Naštěstí se tak stalo a já už kolem půlnoci chrupkala.. :-))

Jídlo :-)))

Snídaně - ovesná kaše, nektarinka, čokoládový desert a oříšky :-)

Rychlo svačinka - hrášek, kukuřice a syrovátkový sýr ♥

Nejlepší drink - voda, máta, citron  ♥♥

No a odpolední jídla nemam, protože měl malý bratránek oslavu, takže jsem tak uzobávala.. :-))


No a teď ten instagram... 

Konečně jsem si ho taky založila a byla bych moc ráda, kdyby jste mi usnadnili hledání "přátel" tím, že mi do komentáře napíšete přezdívku :-* Děkuji ! Nebo si mě přidejte, jsem tam jako andrejka_s :-)

Zatím trošku tápu,ale nebojte.. Naučím se.. :-)))


Mějte se krásně! Já budu :-P



14 komentářů:

  1. Supeer :-) Hezký fotky.
    No migréna je děsná sviňuše, taky mě občas chytne, ale naštěstí vždycky jenom slabší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě doteďka taky, ale tohle bylo něco :-// A děkuji !:-)

      Vymazat
  2. Musíš mt z toho super zážitek! :))
    Jídla jsou suprová!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, s tím drinkem máš pravdu, hlavně teď v létě je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo to pití je super někdy zkus i s levandulí namačkanou je to fakt bájo!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že voda s citronem a mátou je jedno z nejlepších pití v těchto horkých dnech.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat