úterý 29. prosince 2015

Jsem zpět - reakce na článek "20 věcí co si chci splnit/dělat do roku 2014 .. :-) "

Ahoj,
 
původně jsem blog vyhledala za účelem ho zrušit, ale pak mi padnul do oka článek z 24.9.2013 a uvědomila jsem si, že jsem vlastně skoro nic moc věcí nesplnila a donutilo mě to přemýšlet čím to je? Abych to mohla vysvětlit tak, aby to pochopil někdo jiný, tak bych to nejdřív musela pochopit já sama, musela bych se ponořit do vzpomínek a zjistit kde nastal ten zlom, že jsem se zdravou stravou skoro na rok a půl přestala, ale vracím se.... A proto vám řeknu co jsem splnila a na co jsem se úplně vyprdla vykašlala.
 
Jeden z výletů na kole
 
 

Seznam z roku 2013

Měla jsem ho splnit do roku 2014 a my máme za pár dní rok 2016 a já stále nesplnila ani polovinu.
 
1. udělat domácí lučinu
Už u prvního bodu se mi nezadařilo, je to sice věc, která je opravdu jednoduchá, recept znám, postup také, ale neudělala jsem ji. Máte s domácí lučinou zkušenosti?

2. vyzkoušet pohanku
Pohanku jsem vyzkoušela a je výborná snad na všechny způsoby. Dá se říct, že se zařadila do mého jídelníčku stejně jako bulgur, jáhly apod.
 
3. koupit si novou kuchyňskou váhu
Tu jsem si také koupila a je úžasná, tuhle nejspíš jen tak nevyměním, popravdě nevím co by se s ní muselo stát kromě rozbití nebo potkání daleko krásnější a stylovější.
 
4. koupit si sporttester
Ten mám také, dostala jsem ho od přítele k Vánocům a jsem s nim moc spokojená, musím se přiznat, že si ho občas zapomenu vzít nebo ani zapomínat nemusím a prostě se mi nechce.
 
5. dojít si na změření tuků/svalů v těle ( někdy v prosinci ) :-)
Za celé dva roky jsem toho nebyla schopná a teď to snad ani radši vědět nechci..
 
6. chodit 2  x týdně do posilovny
7. více cvičit doma
Tyhle dva body shrnu dohromady a napíšu to velmi zkráceně, seděla sem doma na prdeli a válela sem se jak to prase, dobře to bylo trošku přehnané, ale do posilovny ani doma sem necvičila. Spíš sem se hýbala takovým tím přirozenějším způsobem - dlouhé procházky, běh, plavání, tenis, kolo..
 
8. učit se témata na ekonomiku
9. nevynechávat doučování
10. učit se na NSZ
11. učit se obsahy knížek k maturitě
12. přečíst 3 knížky k maturitě
Zas to celé shrnu - maturita byla úspěšně zdolána a jsem studentkou vysoké školy ve druhém ročníku, ale moc ráda bych se vrátila na tu bezstarostnou střední školu, teď už bych si toho vážila, slibuju nebo ještě lépe na základku nebo do školy, ale nebudu náročná.
 
13. více vařit
Vařím moc ráda a baví mě to, za ty dva roky jsem vyzkoušela nespočet receptů a když budete chtít, ty nejoblíbenější vám sem napíšu. Nejenže sem se naučila lépe vařit, ale hlavně se začala jíst spoustu potravin, kterým sem dříve říkala NE! Teď si dokonce na houbách pochutnám a třeba takové rizoto bych s nimi mohla jíst každý den.
 
14. psát příspěvky alespoň 4 x týdně
.... Co k tomu říct?
 
15. nenakupovat zbytečně moc potravin
Snažím se, ale i teď se mi  často občas stane, že nesním všechny jogurty nebo zeleninu, ale musím říct, že vím v čem je chyba a to je nejdůležitější. Vždycky si koupím něco opravdu dobrého a chci si to šetřit, až to projde. Máte to někdo stejně? Nebo jste přesným opakem a zbaštíte to hned jak přijdete z obchodu?
 
16. snídat i o víkendech :-)
Tady je to složitější, ale snídám vždycky, když nejsem v práci, protože to pak celé ráno spím. Pro vysvětlení: pracuju v baru a většinou přijíždím domů kolem 8,9 ráno, takže se najím v práci a pak se až nasnídám, když vstanu, mám to posunuté.

 
17. vytřídit ňáké oblečení
18. nakoupit Vánoční dárky
19. vyzkoušet sojové maso
Nechutnalo mi, ale asi ho jen neumím připravit.
 
20. být milejší ! :-))
 
Nebylo to tak hrozné jak jsem čekala, ale může to být daleko lepší.. Letos budu typický "Ledňáček" a dám si předsevzetí, ale o tom zase příště..
 


 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat