sobota 23. března 2013

Food Diary 23. 3.

Krásný den holky :-))

Už mám za sebou menší procházku a byla to paráda. :-) Jen mě štve, že trošku mrzne ... Jaro!!! ♥♥♥

Mám na Vás prosbu, hodily by jste mi do komentářů odkaz na Vaše nejoblíbenější video ??:-) samozřejmě myslím cvíčo :-P

A co budete mít k obídku ?:-))


Včerejší večeře: celozrnné špagety se špenátem, ricottou a rajčátky :-)

Dnešní snídaně: vločky, banány, borůvky, skořice ♥

A já půjdu vymyslet co si dám k obědu :-PP

16 komentářů:

  1. ta snídaně vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem hlad, tak jsem to tam jen tak naházela.. Ale i tak.. To ty borůvky ♥

      Vymazat
  2. Borůvky už jsem hodně dlouho neměla, taky bych si je mohla koupit :)). Jinak já měla k obědu rybí file s bramborem a zeleninovým salátem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní super :-) Filé mam ráda :-)) Teď mají borůvky za 30 Kč v Bille :-)

      Vymazat
  3. Ani sa neviem rozhodnúť ktoré jedlo je lepšie. Obe vyzerajú úplne božsky :))) Hned by som si dala :) Ja som mala dneska ryžový nákyp, takže tiež sa nesťažujem. A čo sa týka cvičenia, zadaj si do youtube BeFit a tie cvičenia sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip :-) No rýžový nákyp jsem naprosto zbožňovala, teď jím častěji "nákyp" z jáhel :-) není to skoro poznat :-)))

      Vymazat
  4. Já měla lososa se zeleninou♥ ještě teď se zalizuju :D
    co se týče oblíbeného videa, tak mám ráda všechno od Jill, momentálně je to cardio 3 (body revolution). Je to příšerná makačka, ale ten pocit, když to dáš celé je bombastický!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuju, vyzkouším:-))) Ty jo, závidim... Lososa miluju !:-) Strašně moc :-)

      Vymazat
  5. Máš krásné fotky jídla! :))
    U nás je přes den -7! :(( Dneska! Fůj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt?=oo odkad si?=) jinak u nás tak hrozně není a děkuju =)

      Vymazat
  6. Jeej, to vypadá úžasně! <33 Noo.. snad zitra přidám obsáhlejší článek, pokud mě ta váha nezabije :D

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem zvědavá jestli ještě v Bille nějaké borůvky budou.. ale ani nevím do kdy je tam mají, zítra už se nakupovat nechystám.. ale dala bych si je :) A celozrnné špagety.. to už jsem dlouho neměla, musím je taky koupit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Me vydrzi na hrozne dlouho:-)) taky nevim dokdy jsou:-// ale uz ted se tesim na leto, az budou vsude :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Ta snídaně je přepychová! ♥

    OdpovědětVymazat