pondělí 1. dubna 2013

Změny :-)

super film :-)

1. budu jíst pravidelně
* jasný, že nebudu jíst pravidelně na minutu, ale tak v rozmezí hodinky by to bylo ideální

2. budu jíst 6 krát denně
* snídaně (kaše apod.)
* svačina ve škole (jogurt, ovoce, musli tyčinka)
* oběd  ( obložené pečivo, těstoviny, saláty apod.. )
* svačina doma (zelenina, kefírový nápoj, knackebrot s "něčím")
* večeře (obložený talíř, kuskus, grilovaná zelenina, bulgur .... )
* druhá večeře (ovoce, zelenina :-))

3. budu cvičit - pořádně ! :-)
* budu jezdit 1 krát týdně na kole až bude hezky
* chtěla bych začít běhat - začátky budou krušné, ale dáme to !!:-)
* aspoň 4 krát týdně nějaké cvičení podle videa (Jillian apod.)
--> typy do komentářů :-))
* dřepujeme!! ♥♥

4. nezobeme!
* ano, jsem přesně ten typ co si jde pro pití a tu uzobne oříšek, tu si dá sušenčičku.. Prostě ne :-) Budu jíst klidně víc v jídlech, ale v dobu kdy jíst mám a ne takhle :-))

5. čteme etikety

6. víc fotek ostatních jídel
* vím, že sem dávám hlavně snídaně, takže ne... Odted sem budu dávat daleko víc fotek - nebo se budu aspon snažit :-))

7. pitný režim
* budu pít aspoň 2 l vody denně

Tak uvidíme jak mi to půjde :-) Každý týden v neděli Vám sem budu dávat zhodnocení :-))) A budu si všechno psát do bločku... A když řikám všechno, tak všechno... A kdybych nepřestala s uzobáváním, tak i to :-)))




20 komentářů:

  1. Snad se ti podaří! :)) Držím palce, mezi mé plány taky patří zrovna pití, jsme lajdáci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidime:-)) v lete mi to problem nedela ale ted teda jo:-//

      Vymazat
  2. Držím palce a těším se na fotky jídel:)
    Jinak já cvičím s Cassey a moc mě to baví:)A taky dřepuju, tak je nás čím dál víc, koukám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za tip:-)) Mozna ji dneska vyzkousim :-)

      Vymazat
  3. Držím palce, jdu do toho od zítřka s Tebou! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý plán, taky si takový sepíšu, potřebuji to. Největší problém mi bude dělat jíst pravidelně, i když je to důležité.
    Tobě hodně štěstí a budu držet palce.

    OdpovědětVymazat
  5. Super ! Tak ať se daří :) Já mám problém hlavně s tím uzobáváním...

    OdpovědětVymazat
  6. souhlasím se vším..a jdu do toho taky...ten sport změním akorát na posilovnu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tam chodim take rada:-)) obcas to vymenim za cvico doma:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem se rozhodla, že po Vánočním a Velikonočním přecpáváním se je potřeba něco dělat :D Budu ti držet palce ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Na druhou večeři ovoce nedoporučuju ;) Místo toho radši tu zeleninu nebo radši tvaroh/bílý jogurt. Sacharidy na noc nejsou potřeba. Jinak to máš naplánované pěkně, jen to dodržet.
    Cvičení - zkus XFitDaily na youtube, Cassey, Mike Chang (sixpackshortcuts - snad to píšu dobře :D), Bob Harper.. a časem třeba i Zuzku Light, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tipy :-) Já vím, že to neni ideální.. :-P Ale tvaroh je fajn náhrada:-)

      Vymazat
  10. Super změny:)
    Já mám taky problém s uždobáváním...já jsem si zabalila kousky čokolády do alobalu a rozhodla jsem se že když budu mít chuť tak každej den si vemu jenom jeden kousek:D(zajímalo by mě jak dloho mi to vydrží):P Ale aspoň nebudu jíst celý čokolády!
    A cvičit se "snažím skoro každý den aspon 15-20minut..
    a máš moc krásný blog byla bych ráda kdyby ses podívala i na ten muj:) :
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tou čokoládou je super nápad :-) Taky to asi vyzkouším.. :-) na blog určitě juknu a děkuju za pochvalu :-)

      Vymazat